Harry Potter i la pedra filosofal, de J. K. Rowling

potter-1Harry Potter és orfe i viu en unes condicions infrahumanes a casa d’uns oncles despietats fins al dia que descobreix que té dots de bruixot i és convidat a estudiar a una escola de màgia i bruixeria. Allà, a més d’aprendre l’ofici, haurà de combatre Voldemort, que encarna les forces del mal, i defensar la joia de l’escola, una pedra filosofal que, segons sembla, n’hi ha més d’un que la vol trobar.

Harry Potter i la pedra filosofal és una de les grans sorpreses de la literatura anglesa dels últims anys, i ha estat espectacularment acollida arreu del món.

MLdC

Quant a MLdC

Marta López del Castillo i Ruiz és professora de Llengua i literatura catalana a l'institut Ramon Coll i Rodés de Lloret de Mar des de l'any 2011.
Aquest article s'ha publicat dins de Rowling i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *