UN NOU INSTRUMENT: EL TROMBÓ

Dilluns a la tarda vam gaudir moltíssim amb una visita molt especial, de fet… seria millor si diguéssim molt musical! Ens va venir a veure la Gemma, la meva germana, acompanyada d’un instrument de vent molt gros: el Trombó! Hem quedat al·lucinats al veure el seu tamany i ens ha agradat molt escoltar com sonava.

Tan els pintors com els núvols hem escoltat atentament com la Gemma ens explicava que és un instrument que es toca “tirant-nos pets amb la boca”, ja que només bufant no sona; com ens comentava les seves parts: la campana, el cos on hi ha les vares i l’embocadura o broquet; com feia sonar els greus i els aguts, hem investigat com es feien les diferents notes i hem gaudit escoltant les dues peces musicals que ens ha tocat. Moltes gràcies Gemma!!

trombó

5 thoughts on “UN NOU INSTRUMENT: EL TROMBÓ

1. Gemma

Gràcies a vosaltres!

M’ho vaig passar genial amb tots vosaltres, va ser una exepriència molt enriquidora! I tan els pintors com els núvols van estar molt atents. A més alguns potser s’haurien de plantejar ser investigadors ja que van encertar moltes coses sobre el Trombó sense que jo ho hagués dit! jejeje

I fins i tot, potser surt algun músic d’entre els alumnes de P4!!!

Petonets per tots!! i com sempre un d’especial per la meva germana, gràcies per deixar-me venir.

Fins aviat,
    Gemma

2. GENI

Hola pintors!!!
    Quin instrument més interessant!!!!!! Ja m’explicareu com sona, greu, agut, . . . !!!
    No cal que diguis que és la teva germana Abigaïl!!jajaja
    Com he dit als núvols, la Laia encara no vol sortir, i mira que fa dies que ja hauria d’estar aqui, però no, diu que està molt bé a la panxa!!!!
    Molts petons per tots!
    Geni

3. ABIGAIL Post author

Gemma, ja saps que pots venir quan vulguis!

Geni dilluns els llegiré el teu comentari als pintors que segur que els agradarà molt! i diga-li a la Laia que s’afanyi a sortir que aquí fora hi ha un munt de gent que té ganes de conèixer-la.

Una abraçada molt forta!