Hem començat a treballar amb unitats de longitud i superfície. Ens hem preguntat quants metres quadrats tenia la classe i ho hem comprovat. Hem obtingut diferents mides, però sabeu quina era la mida real? 59 metres quadrats!


Els de 5è seguim l’ordre d’anar d’esportistes
CLICANT AQUÍ SOBRE VEUREU MÉS FOTOS DE TOTS ELS DIES DE CARNAVAL
UNIT1. Listen to the 1st conversation. Learn it to ACT OUT in class!
This audio and its rights are property of Oxford University Press. The share in this blog has no commercial, but educational purposes.
UNIT2. Listen to the 2nd conversation. Learn it to ACT OUT in class!
This audio and its rights are property of Oxford University Press. The share in this blog has no commercial, but educational purposes.
UNIT 1. Listen to the 1st conversation. Learn it to ACT OUT in class!
This audio and its rights are property of Oxford University Press. The share in this blog has no commercial, but educational purposes.
UNIT 2. Listen to the 2nd conversation. Learn it to ACT OUT in class!
This audio and its rights are property of Oxford University Press. The share in this blog has no commercial, but educational purposes.
Aquí teniu específicament tots els enllaços que duen a llocs on s’hi expliquen o proposen experiments.
* Aigua salada, aigua dolça. PDF amb propostes per descobrir qualitats i característiques de l’aigua.
* Barreges. Química a infantil i primària, conjunt de propostes per fer.
Clima, relleu i sostenibilitat.
És net l’aire que respirem?. Activitat del portal ARC d’XTEC:CAT.
Agents geològics C.SUPERIOR. Unitat de programació per treballar els agents geològics. PDF.
Cos humà.* Cor i pulmons. PDF de la Fundació Recerca per realitzar una dissecció d’un cor i pulmons.
* Aparell per fer prediccions, de passati de futur. Proposta lúdica ( no verídica ) en PDF de Fundació Recerca.
* Xocs: física d’impacte. Proposta en PDF de Fundació Recerca.
* Màquines voladores. Proposta en PDF de Fundació Recerca.
* Màquina lliscant. Proposta en PDF de Fundació Recerca.
* Turbina domèstica. Proposta en PDF de Fundació Recerca.
* Construïm un rellotge de sol. PDF que explica com fer un rellotge de sol.
Física i química* Tots amb la Química. Portal del CRP del gironès amb experiments i informacions diverses, en motiu de l’any internacional de la química.
* Física i química a l’escola. Activitats pròpies del camp de la química.
Fonts d’energia.* Electrostàtica. Un experiment propostat en PDF, de Fundació Recerca.
* Cuina solar. Com fer-ne una de senzilla amb alumnat d’infantil i primària.
* La força de i la resistència a l’aire. Experiència per explicar i descobrir la resistència de l’aire.
Aquí teniu diferents enllaços per a treballar aspectes diferents sobre les energies: tipus, estalvi, activitats,…
L’ENERGIA I TIPUS D’ENERGIA (CASTELLÀ)
LES FONTS D’ENERGIA RENOVABLES
PROGRAMA DE LA COMUNITAT DE MADRID
JCLIC DE L’ENERGIA I L’ELECTRICITAT
Com es genera l’energia en vídeos:
Fent clic en aquestes pàgines podeu treballar, aprendre i jugar una mica amb l’electricitat.
De taps |
De taps |
De taps |
De taps |
De taps |
A sisè estem treballant a matemàtiques els nombres decimals.