Xerrada Fotoperiordistes

Avui ha vingut en Marc Vila a l’escola, un fotoperiodista de l’agència Reuters, per fer-nos als alumnes de cicle superior una xerrada sobre els refugiats. Ha estat molt interessant, ens ha explicat fets, i experiències viscudes molt impressionants i que ens han fer repensar-nos algunes coses sobre la nostra vida i la vida d’altres persones del món.

dig

ENGLISH – SUMMER RECOMMENDATIONS

Summer holidays are here!

Here are some recommendations to keep your English fit!

EL CURS S’ACABA, PERÒ AQUÍ TENIU ALGUNES RECOMANACIONS PER MANTENIR EL VOSTRE ANGLÈS EN FORMA!

• Activitats online: jocs i exercicis per practicar vocabulari, gramàtica i comprensió oral i escrita, agrupats per nivells.
  • KOALATEXT.COM: Fins final d’estiu teniu podreu accedir a la web de comprensió lectora amb la clau d’accès que us vam facilitar des de l’escola.
  • Lectures en anglès: demaneu lectures graduades per al vostre nivell (“graded readers”), a qualsevol llibreria física o virtual.
  • Gaudiu de pel·lícules i sèries en versió original anglesa.
  • Les vacances són un bon moment per conèixer gent, potser d’altres països. Aprofiteu i practiqueu el vostre anglès!
  • Per als amants de les ciències, alguns enllaços amb vídeos i jocs de SCIENCE:

GAUDIU I APRENEU EN FAMÍLIA! UNA ABRAÇADA A TOTES I A TOTS!! BON ESTIU!!!

HAVE A GREAT SUMMER!!!

FIRA I PORTES OBERTES

Avui totes les mares, pares, i familiars que han volgut han visitat l’escola, teníem els productes de fira que hem creat al llarg del curs i també han cantat les dues corals. Un dia fantàstic, això sí ens ha fet una mica de vent per molestar.

FEM ENQUESTES SOBRE LES ELECCIONS MUNICIPALS

Com cada any que hi ha eleccions municipals,  aquesta setmana, els alumnes de cicle superior hem estat preparant unes enquestes sobre la intenció de vot en el nostre poble.

Hem recollit un total de 377 vots.  Hem aplicat la llei D’Hondt per tal de saber com es repartirien les regidories entre els partits i hem fet les gràfiques amb els resultats.  Després hem tret tres conclusions:

En primer lloc que Esquerra Republicana de Catalunya i Junts per Arenys de Munt estan molt igualats i la diferència de vots és molt estreta.

En segon lloc que a una setmana de les votacions hi ha un alt nombre de vots indecisos que poden  decantar la balança cap a qualsevol costat.

Finalment en tercer lloc que hi dos partits nous que de moment i per la nostra enquesta no tindrien representació dins de l’ajuntament.  Diumenge 26 sortirem de dubtes.