Notes de mates!

Aquesta tarda, el Jordi us ha retornat els exàmens de recuperació de matemàtiques que vau fer ahir amb les notes corresponents. Tot un èxit, en general! Gairebé tothom ha pogut apujar una mica o molt la seva nota. De tota manera, n’hi ha que l’han apujada tan poquet que no donarà per a millorar la nota del trimestre. D’altres, sí. N’hi ha que molt i molt bé! A tots aquests, felicitats! I als altres, ànims…!

Maria Curiosa.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>