Examen de medi
Nois i noies,
Ja tenim un nou examen de medi dimecres vinent. Serà el del tema 2 de la part de socials. Estudieu força i no us oblideu que també cal presentar el full d’estudi ben resumit.
Apa, que se us ha girat feina…!
Maria Curiosa.