Notes de medi
Hola, amics!
Avui, el Jordi us ha donat les notes de l’examen de medi que vau fer dimecres, oi? Diu que han anat bastant bé perquè no hi ha gaires suspensos, però que, en general, no són gaire altes, tret d’un parell d’alumnes, que s’escapen per la part de dalt amb una nota més alta que un nou.
Diu el Jordi que li sap greu haver trigat tant aquest cop, però que, com ja sabeu, es va trobar malament la setmana passada i no va tenir esma de corregir l’examen el mateix dia ni l’endemà.
Apa, ara a pensar en el del tema següent, ja, eh…? Vinga, no afluixeu…
Maria Curiosa.