Examen de català

Nois i noies,

Dimecres vinent, teniu l’examen de català en dues parts: una, de gramàtica, en què caldrà saber localitzar adjectius i complements de nom en general i saber dir a quins noms acompanyen i l’altra, de vocabulari. Us he penjat què hi pot entrar, d’aquesta segona part, a la pàgina de llengua catalana.

Au, a estudiar!

Maria Curiosa.