Entrevistes amb el Jordi

Hola, nois i noies!

Entre els dies 16 i 26 de gener, el Jordi rebrà els vostres pares per comentar els informes del primer trimestre.

Per tal de reservar-hi hora i dia, cal que cada família s’apunti a la graella que hi haurà a l’escola. Les famílies que teniu més d’un fill matriculat al Giroi entre primer i sisè ho podeu fer ja a partir de demà dia 10 i els que només en tingueu un, a partir de dimecres dia 11.

Digueu-ho als pares i que no s’hi adormin, que s’omple de seguida!

Maria Curiosa.



Sant Tornem-hi

Amics i amigues,

Avui és el dia de Sant Tornem-hi. Hem fet unes vacances durant les quals hem pogut descansar força i ara ens tocs tornar a posar-nos-hi de valent.

Aquest segon trimestre és decisiu perquè és el que té menys interrupcions i és el que pot donar-nos més rendiment. Aprofiteu-lo per a esmenar tot allò que no us hagi acabat d’agradar del que vau fer durant el primer, que després serà massa tard. Recordeu que el tren agafarà una velocitat considerable i que si no l’agafeu ara i després el voleu agafar en marxa, us hi podeu fer mal. M’enteneu, oi…? Oi que n’heu parlat moltes vegades , d’això, amb el Jordi…? Doncs, apa, ànims i a treballar quan toqui.

Un petó de benvinguda.

Maria Curiosa.