Examen de medi
Hola, guapíssims i guapíssimes!
Ja hi tornem a ser…! El Jordi ataca de nou amb els exàmens. 😥 Ara, medi. El del tema 6 de natus. Serà dimecres de la setmana que ve.
Vinga, que no us agafi desprevinguts! I no us oblideu del full d’estudi, eh…?
Maria Curiosa.
GENERAL