Examen de medi

Hola, guapíssims i guapíssimes!

Ja hi tornem a ser…! El Jordi ataca de nou amb els exàmens. 😥  Ara, medi. El del tema 6 de natus. Serà dimecres de la setmana que ve.

Vinga, que no us agafi desprevinguts! I no us oblideu del full d’estudi, eh…?

Maria Curiosa.