Examen de medi social

Hola, amics i amigues!

Dilluns teniu examen de medi social. El del tema 6, que fa referència a  l’edat mitjana. Ja sabeu que heu de presentar també el full d’estudi, eh…? No us n’oblideu.

I estudieu força, que aquest és un tema complicat. I, sobretot, si no enteneu alguna cosa, pregunteu al Jordi, que ja sabeu que sempre us ho diu…

Apa, ànims, que això ja s’acaba…

Maria Curiosa.