La Laura, finalista

Hola, nois i noies.

M’encanta donar-vos aquesta notícia: la Laura, companya de la nostra classe, va quedar finalista en el concurs literari “Trencant murs/obrint pas”, en el qual va participar amb el seu conte “La Mina no té por”.

Des d’aquí, vull felicitar-la de tot cor i animar-la que continuï escrivint, que ho fa molt bé.

Dintre de poc, us penjaré el conte amb el qual va guanyar a la pàgina “Les nostres narracions”.

Maria Curiosa.