“La Mina no té por”
Hola, amics!
Avui, tal com us vaig prometre, us he penjat, a la pàgina “Les nostres naracions”, el conte amb el qual la Laura va quedar finalista del concurs “Trencant murs/obrint pas”.
Llegiu-lo amb atenció i gaudiu-ne.
Apa, que vagi de gust!
Maria Curiosa.
GENERAL