“La Mina no té por”

Hola, amics!

Avui, tal com us vaig prometre, us he penjat, a la pàgina “Les nostres naracions”, el conte amb el qual la Laura va quedar finalista del concurs “Trencant murs/obrint pas”.

Llegiu-lo amb atenció i gaudiu-ne.

Apa, que vagi de gust!

Maria Curiosa.