Benvinguts al blog de 5è B de l’Escola Giroi de la Garriga

20160919_103419

Maria CuriosaHola, amics!

Em dic Maria Curiosa i sóc una noia una mica especial. Sabeu per què? Perquè jo no vaig néixer. He existit sempre i ara tinc… bufff…! No sé quants milers o milions d’anys. I, a més, sóc científica! Em dedico a la investigació i m’ho passo d’allò més bé ficant el nas en tots els experiments que se’m posen al davant.

I ara resulta que he trobat aquest grupet de nois i noies tan simpàtics que surten aquí al damunt i els vull ajudar durant tot el curs. Per això, el Jordi, que és el seu profe, m’ha demanat que sigui jo qui escrigui al blog perquè ell diu que té tanta feina…! A mi -què voleu que us digui…?-, em fa l’efecte que el que passa és que és una mica mandrós, la veritat…

De tota manera, em ve molt de gust fer-ho i estar amb vosaltres tot aquest any. Ep, i no només amb vosaltres, eh…? Sinó també amb totes les persones que vulguin visitar el nostre blog, que s’adreça, bàsicament, als alumnes de 5è B i a tot aquell que s’hi vulgui acostar: pares, mares, germans, germanes, avis, àvies, oncles, tietes, canaris, gossos, gats, hàmsters i tota mena de bestioles que convisquin a casa.

Així que ja podeu dir-los que s’espavilin i entrin a visitar-nos almenys un cop al dia, que no se’n penediran.