Examen de medi!

Hola, nois!

Ja sabeu que fa uns quants dies, el Jordi us va dir que dilluns dia 26 hi hauria un examen de medi. És el del tema 1 de naturals, que va de la salut, la nutrició i els hàbits saludables.

Així és que ja ho sabeu, eh…? A estudiar de valent!

Maria Curiosa.