Hem començat les sortides Coneix la Terra Alta

Amb l’alumnat de cicle mitjà vam visitar Gandesa, amb l’objectiu de conèixer i valorar el patrimoni històric.
Es van visitar es següents espais:Església parroquial i porxos, Palau del Castellà, Cal Pardo, Cal Baró de Purroi, CEBE i CONFIPAS (Gráficas Salaet).
A la sortida amb cicle superior vam visitar La Fatarella amb l’objectiu d’identificar les diferents construccions rurals fetes de pedra en sec i
observar la utilitat passada i actual que encara tenen aquestes. També valorar  construccions com a arquitectura rural i ecològica Durant l’itinerari, que vam fer a peu, tot l’alumnat va anar identificant les diferents construccions de pedra en sec i escoltant les explicacions que anaven fent els mestres. A la tarda es va passar un documental sobre les construccions de pedra seca a Mallorca.