Concurs Mobile History Map

cropped-CapçaleraBlog

En aquesta edició el concurs MHM convida a participar en el repte “La Catalunya del segle XX. Records i vivències d’un temps passat”, amb l’objectiu de recuperar i recollir documents gràfics i orals del seu entorn proper per mostrar com eren els llocs, persones, històries, costums, oficis, eines, estils de vida, el lleure, la cultura, els jocs, etc al segle passat.

El formulari d’inscripció, només estarà disponible a partir de l’1 de maig atès, que cal afegir les ID de les aportacions presentades a concurs. Aquest formulari es tancarà el dia 15 de maig de 2016.

A l’opció de Tutorials i propostes didàctiques del blog del MHM, podran trobar vídeos tutorials i documentació sobre els fulls d’estil de cada format de presentació de la informació.

 bases de participació al concurs Mobile History Map 2016.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *