CONTE MUSICAL

Activitat proposada per l’Escola Municipal de Música de Balaguer.

Data: 06-05-2008

Hora: 15:30 h.

Lloc: Teatre Municipal de Balaguer.            24018.JPG

Durada aproximada: 45 minuts.

Activitat: Mostra dels instruments de l’orquestra i les seves possibilitats sonores dins d’aquesta formació a partir de l’adaptació musicada del conte “En Patufet”.

Adreçada: als alumnes de P4, P5 i Primer curs de Cicle Inicial.

Descripció: Amb l’objectiu de donar a conèixer els instruments que formen part de l’orquestra i que s’imparteixen en l’EMMB, durant la narració del conegut conte “En Patufet”, s’interpretaran 7 cançons populars catalanes arranjades per aquesta formació. Les cançons que aniran apareixent en l’entramat de la història, i que tindran ocasió de cantar els alumnes de les escoles que participin en qualitat de públic, seran les següents: El lleó no em fa por, Patim-patam-patum, El gegant del pi, Quinze són quinze, Sol solet, Plou i fa sol i 10 pometes.

Com a novetat, en aquesta ocasió els nens de Primer de Cicle Inicial, que alhora són alumnes de Escola Municipal de Música, pujaran a l’escenari i formaran un cor que serà l’encarregat, amb l’ajuda del director, de guiar la resta del públic menut a l’hora de cantar les cançons.

Aquesta proposta es completa amb una activitat que consistirà en l’elaboració de dibuixos (màxim 30 per tema) per part dels alumnes de les escoles participants en aquesta activitat. Els professors de l’escola de música faran una selecció dels dibuixos que es projectaran durant la narració. El termini de lliurament dels dibuixos a l’EMMB per tal de realitzar la selecció finalitzava el passat 25 d’abril.