Calafell celebra el seu primer festival dins la Xarxa de Viles del Llibre omplint la plaça Catalunya i el carrer de l’Església d’editorials i activitats centrades en la literatura infantil i tallers d’oficis del llibre per a tota la família: creació de paper, enquadernació, escriptura, lettering, punts de llibre, exlibris… La Vila rebrà, a més, dues grans figures de la il·lustració: Roser Capdevila i Scaramuix!
PROGRAMA
——————
PRESENTACIÓ DEL NOU LLIBRE DE LOLA CASAS A LA BIBLIOTECA PÚBLICA TERRA BAIXA DEL VENDRELL
El proper dimecres 5 d’octubre, a les 18 h, a la Biblioteca municipal Terra Baixa del Vendrell, Lola Casas presentarà el seu darrer llibre: La nena que volia ser mestra, publicat per l’editorial Voliana Edicions.
Aquest llibre és un recull de records, reflexions, anècdotes i alguns consells i recomanacions que la mestra i escriptora de literatura infantil i juvenil, Lola Casas, ofereix als seus lectors després de tota una vida dedicada als oficis d’ensenyar i escriure.
Al voltant del llibre La nena que volia ser mestra, acompanyats per l’autora i sense l’obligació estricta d’haver llegit el llibre, es farà tertúlia amb tots els que vulguin assistir a la trobada.
En el cas de poder assistir-hi, es recomana a tothom que porti, si pot ser físicament, un llibre de la seva infantesa i un altre que els hagi agradat molt d’adults.
La finalitat és gaudir d’una estona distesa, entretinguda i participativa a la que hi està tothom convidat.