2n trimestre: diari de classe

2n trimestre

LES ACTIVITATS TAC A L’ESCOLA I A CASA (mireu el calendari lector, cada setmana una proposta)

DIARI DE CLASSE, cada dia una aventura!

15162n

18/1/2016

Avui, hem continuat amb el nostre projecte LLEGIM 3. Hem aconseguit:

1. Llegeixo sol el meu llibre de lectura.

2. Combino el treball de lectura i fitxa.

Ens agrada començar la setmana llegint!

19/1/2016

20/1/2016

L’ILLA DE VES-PER-ON: llegim dimarts i dimecres.

Fitxa.

21/1/2016

L’ILLA DE VES-PER-ON: llegim dijous i divendres.

Fitxa.

11/01/2016

BIBLIOTECA: Avui hem començat un projecte de lectura nou. Tots hem triat un llibre nou i l’hem provat per veure si ens agradava.

12/01/2016

MEDI

13/01/2016

LECTURA CATALÀ: Sabeu de que va la lectura L’ILLA DE VES-PER-ON? Si barregeu un CAPITÀ que es diu BOLAVA TROLADIC amb uns dibuixos d’allò més divertits, us podreu inventar un conte abans de començar a llegir. Avui a la classe ho hem fet i ens hem divertit!

14/01/2016

LECTURA CATALÀ: Hem començat la classe llegint la lectura i després hem començat a repassar les dades de la lectura, el nom del capità i hem dibuixat l’esquema de la primera part, el dilluns.

A  la segona part de la classe tots hem escollit una cara i hem pensat i escrit a la llibreta 3 informacions sobre la cara.

1/2/2016

BIBLIOTECA: Avui ens ho hem passat molt bé llegint el nostre projecte de lectura LLEGIM 3. Molts nens fins i tot l’han acabat i ja han triat un altre llibre. SOM GRANS LECTORS! Hem fet un àlbum de fotos perquè el REI CARNESTOLTES vegi que seguim les seves consignes. Que divertit anar a cole amb perruca o un pentinat guai!

– Ens voleu veure?

A la segona part de la classe hem fet CINEMA, llegint la nostra lectura DIGITAL, EL TEIXÓ. A casa hem d’escriure a la llibreta què sabem ara del TEIXÓ.

3/2/2016

LECTURA AMB MÀSCARES

– Ho sabíeu? Quan ens posem les màscares de la classe ens convertim en lectors de primera! Ens hauríeu d’haver sentit avui com llegíem la lectura del llibre de català, Les màscares!

Tenim les fotos publicades al nostre àlbum!
15162n

15/02/2016

Us presentem dins de l’activitat de CINEMA el conte d’EL TEIXÓ.

A l’hora de BIBLIOTECA llegim i aprenem.

Escrivim a la llibreta el nostre PROJECTE TEIXÓ.

Autor: Pau Vilargonter

17/2/2016

18/2/2016

Aquests dos dies hem dividit la classe en dues parts:

1a part: FEM CINEMA

L’ANY DE L’ESQUIROL: EL LLARG SOMNI DE L’ESQUIROL

Ens agrada aquest conte. Sabem que l’esquirol somia que voldria ser un CAVALL, una TRUITA o una TORTUGA.

Llegim i ens imaginem la nostre versió. Aviat les podreu descobrir.

2a part: SONS I LLETRES

Estem aprenent que hi ha sons que s’escriuen amb més d’una lletra i lletres que poden tenir més d’un so. Ho estem practicant fent llistes de paraules i hi ha nens i nenes que són experts en explicar el tema.

Aquesta setmana per sortir al pati s’ha de tenir una contrasenya!