COM LLEGIM?
En els 30 minuts de lectura que fem cada dia, llegim lectures diferents i ho fem seguint diferents estratègies. A continuació podeu veure com llegim alguna lectura de castellà (normalment la treballem durant dues o tres sessions):
1.-Fem hipòtesis a partir del títol: De què va el conte?
Anotem a la pissarra les nostres idees.
2.-La mestra llegeix la lectura i nosaltres escoltem imaginant-nos tot el que passa a partir del que ella diu.
3.-La mestra ens torna a explicar el conte i aquesta vegada nosaltres seguim la història amb les imatges que tenim al final de llibre de castellà.
4.-Comprovem si alguna de les nostres hipòtesis és correcta o no. Ho parlem entre tots.
5.-Després ordenem frases-resum del conte per ordre que han passat. Ho fem amb la parella del costat i després ho comprovem amb els altres companys de taula.
6.-Quan sabem que ho hem ordenat correctament omplim una fitxa.
EL NOSTRE CALENDARI LECTOR
La lectura és un aprenentatge compartit entre l’escola i la família. Crear bons hàbits lectors és l’objectiu que ens hem proposat aquest curs 2015/16.
LLEGIM 1r
Aquí podreu trobar penjades algunes de les lectures que llegim durant els 30′.