Sessió 6. 08-09

1- Treure el certificat d’IRFP d’Època

2- La secretaria a la memòria anual

  • Relació entre mèmoria i programació (o pla) anual
  • Àmbits d’incidència de secretaria:
    • Gestió administrativa i acadèmica: actes, acords, registre de matrícula, documents d’avaluació d’alumnat, llibres de correspondència, llibres d’absències i permisos, llibres d’actes, certificats, registres, compulses, arxius, inventari, custòdia de document,
    • Gestió econòmica: pressupost, modificacions, justificació anual de despeses, comptes bancaris, caixes d’efectiu, pagaments, xecs, traspassos, comptabilitat, extractes, resums i llibres de comptes, conciliacions, aportacions, subvencions, extrapressupostaris, contractes, IVA, IRPF, dietes, retribucions, declaracions hisenda
    • Gestió de personal: relació amb l’auxiliar administratiu i el conserge, documentació de: llicències, permisos, absències, retards, encàrrecs de servei.
  • Com ho estem fent:
    • 1. Tenim un apartat específic de secretaria, al pla anual i a la memòria?
    • 2. Les nostres actuacions, estan relacionades amb uns objectius més amplis de centre?
    • 3. La vostra memòria d’enguany, recollirà algun canvi fet a secretaria? Quin? Estava previst?
    • 4. Quins objectius us proposeu per al proper curs?

3. Organigrames

4. Qüestionari i propostes per al proper curs

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *