Experiències TAC

ZER Riu i Serra (43009321)

Compartim experiències:

Els angles d’un triangle.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/BoZnJUnse_Y" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

El circuit elèctric.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/d4DaGfRM46A" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

L’àrea del triangle.

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/9H84ZksBkZg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Ràdio RiuiSerra:

La llegenda de Sant Jordi

Mireu les fotos de:

Alumnat de Paüls

Aquest article ha estat publicat en Curs 2007-2008. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a Experiències TAC

1. Cristian diu:

A mi m’ha semblat molt original, natros també ho vam fer. M’ha semblat tant bé lo d’ells com lo nostre, és una manualitat bona, però a la vegada aprenem Matemàtiques.

2. Aleix diu:

El vídeo de Benifallet m’ha agradat molt perquè és de matemàtiques i és un asignatura que m’agrada i que la porto molt bè, m’agrada que els meus companys/es expliquen problemes matematics a les persones .Ho han explicat molt bé.

El vídeo d’Aldover m’ha agradat molt perquè han parlat clar i han fet servir la pissarra digital que és nova.
    Adéu.

3. Aida diu:

Benifallet:
    El vídeo és molt “xulo” i trobo que s’enten molt com s’ha de fer. Està molt ben explicat i si vols fer l’experiència pots anar seguint els passos.

Aldover:
    El vídeo que han fet a estat molt bé perqué s’ha entés molt bé. Jo ara ja sé com es fa ha sigut molt fàcil. Adéu!

4. Maria diu:

Benifallet:
    M’ha agradat molt perquè l’explicació era molt clara, molt ben explicat. A partir d’ara ja me’n recordaré que la suma dels angles d’un triangle fan 180º
    Aldover:
    M’ha agradat molt la vostra experiència; queda demostrat que l’àrea d’un triangle és la meitat de la del rectangle.
    Adéu

5. Guillem Trilla Espinòs Cicle Superior de Benifallet diu:

Bé, intentaré no fer faltes Don Joaquim i Sta Mercè. Són molt bonics estos vdeos, em penso que a Paüls podrien cridar mes fort i a Aldover es notava que no se’n recordaven gaire alguns, nosaltres cridàvem però si m’haguésseu gravat una miqueta més a mi, hagués quedat millor (és broma) au fins el dilluns!
    Guillem Trilla Espinòs, 6è Benifallet

6. Roser diu:

Benifallet:l’experiència que heu fet m’ha agradat molt,
    perquè heu parlat clar i m’ha servit per a aprendre mès matemàtiques.

Aldover:l’experiència que heu fet m’ha agradat molt.
    M’ha agradat molt perquè lo que dieu se entenia però heu de parlar mès fort.
    I ara m’he adonat que l’àrea del triangle és la meitat de la del rectangle.

Les dos experiències han donat bon resultat.

7. Noèlia diu:

ALDOVER:
    M’ha agradat molt perquè era una tècnica molt interessant i ho han explicat molt bé i els he entès molt bé.

BENIFALLET:
    M’ha agradat molt perquè era una experiència bona , perquè no ho sabia i
    ho han explicat molt bé.

ADÉU!!!

8. Mariona Cid Pons diu:

Benifallet:
    M’ha agradat molt, perquè al principi ho trobava una mica complicat, pero ara ja se com es fa gràcies a vosaltres, perquè ho heu fet molt bé, i clar.

Paüls:
    A mi m’ha agradat molt, també perquè era una manualitat molt interessant, i divertida encara que s’acaba molt ràpid de fer, però l’important és que a vosaltres també us hagi agradat.

ADÉU!!!ESPERO QUE US HAGI AGRADAT EL NOSTRE TAMBÉ!!!!!

9. Andrea Fontanet Valls diu:

Benifallet:
    Gravar un vídeo ha estat una experiència nova i molt divertida, que hauriem de repetir. Hem après que la suma dels angles d’un triangle es igual a un angle pla,d’una fo0rma original i sense estar escoltant les explicacions de la mestra. Ho em sapigut fer molt ràpidament, però la mestra no hi pot faltar. El quie va quedar millor va ser que mentre uns alumnes ho explicaven els altres anaven realitzant l’activitat matemàtica al seu darrere.

10. Júlia diu:

M’agrada més experimentar per mi sola la suma d’angles d’un triangle, que no pas m’ho expliqui la mestra perquè aixi ho entenc més. Però també fa falta una petita explicació de la mestra. Ho explicaven molt bé però sobrava el de: “La tisora per a retallar i el pega per a enganxar”, encara que ho van fer molt bé.
    Un envio records, adéu

11. MERCÈ ABAD MARTÍN diu:

Grabar un vídeo ho trobo molt original.Es una activitat on tots els alumnes podem apendre a relacionar-nos. Personalment podria dir que m’agrada més veure els vídeos i raonar-los sobre mi mateixa, que meu expliqui la mestra. El vídeo de Benifallet em va agradar molt, tot i que havia detalls que sobraven.
    Per finalitzar aquest comentari voldria felicitar tots els que han relitzat les experències.

12. Maria Fontanet Juan diu:

Benifallet:

El vídeo que vam realitzar va ser un èxit.També em va agradar el vídeo que va fer Benifallet.Trobo que sobrava el de “unes tisores per retallar i un pega per enganxar”.

M’agrada molt aprendre amb els vídeos que fem amb la ZER, els de C.S. Però per a mí fa falta un repàs amb la mestra.

En fi fer vídeos és divertit, i així ens relacionem amb les altes escoles.