La trobada 2016

Aquest curs a l’escola d’Aldover!!

Una visita molt literària.

Ens han visitat Jorge del Corral i la Tessa Julià.

Sortides

VIIIa TROBADA DE LA ZER A PAÜLS

La trobada de la ZER ens indica que el curs ja està a les acaballes. Aquest any celebrem la 8a. Vol dir que ja portem moltes activitats realitzades i molt esforç per part de moltes persones que estan al darrera preparant i organitzant que aquell dia tot surti de meravella. La veritat és que sempre s’aconsegueix i de cadascuna de les trobades en guardem un bon record.

Aquesta vegada a més a més hem rebut la visita de l’escriptora Gemma Armengol.

TROBADA DE CORALS

El 27 de maig la Coral de la ZER Riu i Serra va participar un any més a la Trobada de Corals que va tenir lloc a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. Va ser tota una demostració del treball que la senyoreta Imma Esteve fa amb nosaltres.

La cançó de comiat i que vam cantar totes les escoles juntes va estar “Himne de la infància”.

COSMOCAIXA

Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è hem anat de sortida de fi de curs a Barcelona i hem visitat COSMOCAIXA.

Hem fet activitats per cicles: La forma (CM) i Sapiens, el llarg camí de l’hominització (CS).

Calia estar molt atents a les explicacions de la persona que ens guiava les activitats portades a terme.

També hem aprofitat per fer l’assaig de cant coral després de dinar.

Hem gaudit d’un temps lúdic mitjançant el joc tradicional tot fomentant el companyerisme entre els alumnes de la Zer.

EXCURSIÓ A ROQUETES

Tot seguit us deixem un record del dia tan agradable que vam passar a la sortida a Roquetes els alumnes d’EI i CI de la ZER: Planetàrium, Observatori de l’Ebre, Biblioteca Mercè Lleixà, dinar de germanor, Contes, jocs…