P C ESPORT

Curs 2010-2011

Aquest curs la trobada s’ha fet a Paüls. Com a novetat tenim joc de bitlles i tennis taula. I repetim circuits i jocs tradicionals. Donem les gràcies a tothom per la seva participació.

III trobada esport

CURS 2009-2010

Pla de l’Esport a Benifallet

El divendres, 25 de juny es va celebrar la festa de final de curs dels alumnes de la ZER que han participat al Pla de l’Esport. La trobada es va realitzar a Benifallet i es van realitzar un seguit de jocs cooperatius: les mines, ordre damunt del banc i les cues.
Aquí teniu algunes de les fotografies que vam fer.

El divendres, 30 d’abril, els alumnes de cicle superior que participen a les activitats extraescolars vinculades amb el Pla Català de l’Esport vam assistir a la trobada anual que aquest any es celebrava al complex esportiu de Tortosa. Els alumnes estaven repartits per grups i anaven passant per diferents estacions on practicaven jocs i alguns esports, com per exemple: Voleibol, futbol, joc del mocador, estirar corda, rem, korfball, tennis-taula, cursa de sacs, cursa de velocitat, salt de llargada, etc. S’ho van passar molt bè.

PCE2010

Jornada de dinamitzadors i coordinadors del Pla Català de l’Esport

El 10 de desembre es va celebrar la jornada de dinamitzadors i coordinadors de les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona. La jornadava tenir lloc a la zona esportiva d’Amposta. Com a representants de la ZER van asistir: la Joana, l’Anna i l’Èric que anaven acompanyats de la Coordinadora del Pla Català de l’Esport a la ZER i del mestre d’educació física. Els nens van practicar diferents esports i jocs, com per exemple: tennis taula, esgrima, bitlles, acrosport, etc, mentre els adults feien una jornada de formació en primers auxilis, i esgrima.
Aquí podeu veure algunes de les fotografies que vam fer.

CURS 2008-2009

Jornada dinamitzadors/es Terres de l’Ebre

El passat dimecres 26 de novembre va tenir lloc al Complex Educatiu de Tarragona, la Jornada de Dinamitzadors/es de les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona. Aquesta trobada està inclosa en el Pla Català de l’Esport on hi participa la nostra ZER des d’aquest curs 2008-09.

Les alumnes que participen en el Pla Català de l’Esport i van assisitir com a dinamitzadores en aquesta jornada van ser: Cristina Portolés Albe (CEIP Sant Jordi d’Aldover), Carla Artiola Mauri (CEIP Llorenç Vallespí i Vidiella de Benifallet) i Gemma Adell Gracià (CEIP Sant Roc de Paüls).

Tots els alumnes participants van poder practicar diferents esports i jocs, alguns ja coneguts per tots, i d’altres que es desconeixien i que ens agradaria jugar-hi  a les nostres escoles:

ESPORTS

JOCS TRADICIONALS

FUTBOL FLAG

KORFBALL

ESGRIMA

TENNIS-TAULA

TENNIS

SALTAR A CORDA

PLANTO

L’ESPARDENYA

LLUITA DE POLZES

EL MOCADOR

La jornada va acabar amb un grup d’animació que van engrescar a ballar tothom!

Jornada esport

Cliqueu damunt la foto i veureu algunes imatges de la jornada.

Una resposta a P C ESPORT

1. Retroenllaç: ZER RIU I SERRA » Blog Archive » PLA CATALÀ DE L’ESPORT