Conservatori i biblioteca

Sortida de la ZER al Conservatori i la Biblioteca

El dimarts dia 13 de maig l’alumnat d’EI i CI de la ZER vam anar d’excursió.

Pel matí vam anar al Conservatori de Música de Tortosa i ens van explicar una història d’una princesa que estava malalta que va curar-se amb l’ajuda dels instruments musicals de l’orquestra. També vam veure el Palau de la princesa, que era molt gran amb moltes habitacions.

A l’hora de dinar vam anar al parc que hi ha al costat de la Biblioteca de Roquetes. Ens vam colocar en rotllana tots junts i els i les alumnes de CI ens vam repartir unes cartes que ens haviem escrit. Vam jugar tots junts als gronxadors i vam xalar molt.

A la tarda, vam veure la Biblioteca. La Menxu ens va ensenyar tot el que hi havia: contes, Cds, ordinadors, DVD… En Marc ens va explicar un conte molt divertit que es deia “l’elefant i la formiga”. En acabar vam poder mirar tots els contes que vam voler.

Va ser un dia rodó!!!!

Aquest article ha estat publicat en Curs 2007-2008. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.