LA ZER RIU I SERRA AL IX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dilluns 6 de maig de 2013, la nostra ZER va participar al IX Certamen de Lectura en veu alta organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana.
Ens van representar alumnat de CM i CS de les escoles d’Aldover, Benifallet i Paüls en les categories de Grumets vermells i Grumets verds respectivament.
Donat que aquest any està dedicat a l’escriptora Joana Raspall, els participants van recitar poemes d’aquesta autora.
Van estar acompanyats de les seves mestres i mares i l’acte va tenir lloc a Tortosa, a la sala d’actes dels SSTT de les Terres de l’Ebre.
Des d’aquí volem felicitar als alumnes Laia Blanch Cid i Alba Royo Mars d’Aldover, Emma Gavaldà Pons i Àngela Celma Celma de Paüls i Pau Vallespí Povill i Tina Folqué Múrria de Benifallet. Tots van ser obsequiats amb un diploma i un llibre.
La Tina Folqué Múrria de Benifallet va resultar guanyadora dels Grumets verds . La segona quinzena de maig anirà a les semifinals que se celebraran a Tarragona.
La valoració de tot l’alumnat ha estat molt positiva i volem encoratjar-vos a tots i totes a seguir llegint.
Clicant aquí podeu veure fotos de l’acte i un vídeo de l’actuació de la Tina.
(Us demanem disculpes perquè la qualitat de l’enregistrament no és massa bona).

9 respostes a LA ZER RIU I SERRA AL IX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

1. Paul Adrian Buha diu:

Hola, em dic Paul i sóc del col·legi de Benifallet.
    La veritat és que jo no vaig estar al certamen per veure a la Tina però, segons el vídeo i les fotografies, m’atreveixo a dir que es mereixia el premi de passar a les semifinals. Li desitjo molta sort a la Tina!!!

2. Tina Folqué diu:

Hola, em dic Tina i sóc del col·legi de Benifallet.
    Estic molt contenta d’haver quedat la primera en la meva categoria. Aquell dia m’ho vaig passar molt bé i aquest és un record que sempre quedarà gravadet a la meva memòria . ”A veure” si puc passar les semifinals, però ho tinc molt difícil perquè vaig mirar un vídeo al Youtube d’altres certamens de lectura en veu alta de la meva categoria i la veritat és que ho tinc molt, molt, mol,t molt ”magre”.
    Gràcies Paul pels ànims donats i espero que la sort m’acompanyi.
    Adéu.

3. Tina Folqué diu:

Sóc la Tina una altra vegada.
    No ho he pensat de dir al comentari que he penjat abans, però tots el xiquets dels altres col·legis de la ZER i de les altres escoles, tots, tots, tots, tots, també ho van fer molt bé.

4. Dídac López diu:

Hola, soc Dídac de Benifallet. Només vull dir-li felicitats a la Tina per guanyar els quarts de final. Espero que guanyi a les semifinals a Tarragona i amb molta pràctica que guanyi també a les finals a Barcelona. Crec que faci el que faci estic segur que ho farà molt bé.
    Adéu.

5. Edgar Espinós diu:

Hola, em dic Edgar i estic molt content que hagi guanyat una alumna de l’escola de Benifallet.
    Enhorabona Tina!!!!

6. Hola germaneta!

Jo, tot i que de més gran, vaig viure una experiència semblant a la teva. Les emocions que s’hi interioritzen són úniques, i el bagatge que s’adquireix enorme.

La jornada inicial a Tortosa, el dia de demà a Tarragona, i tandebò un repte com una final a Barcelona són moments fugaços que s’han d’aprofitar al màxim, sense cap pressió, amb tranquil·litat, i amb l’únic propòsit de donar el millor d’un/a mateix/a per assolir noves fites. Ah, i també per seguir millorant com a estudiant i sobretot com a persona.

I és que ja ho diu la cançó, “Llença’t, cada instant és únic no es repetirà…”. Així ha de ser.

Malgrat que no podré estar al teu costat, jo seré el teu primer admirador. Qui et transmetrà tota la força necessària des de la distància. Perquè el suport s’agraeix, i ocasions com aquesta serveixen per plantar una llavor ben fèrtil pel dia de demà, per tal de volar ben alt, encara que alhora, i paradoxalment, sempre amb els peus ben ferms al terra.

Tu pots, Tina! Molts d’ànims!

El teu germà Pau.

7. Genís Videllet Margalef diu:

Hola, sóc Genís,

Vull felicitar a Pau perquè encara que no es va classificar per a les semifinals, ho va fer molt bé i a la Tina també la felicito per classificar-se. Al fi i al cap jo trobo que si no fos per la senyoreta Mercè ells no ho haguessin fet tan bé com ho van fer.
    Però si ells no haguessin ficat de la seva part no ho haurien fet tan bé com ho van fer i tot l’esforç no hauria valgut la pena.
    Bona nit.

8. pau diu:

Hola, sóc Pau de Benifallet,
    Ho sento Tina perquè no hagis passat a les finals a Barcelona perquè jo, que vaig estar a Tortosa amb tu, i que sé com ho vas fer de bé, crec que
    et mereixies un altre reconeixement. Però com ha estat una experiència molt bona deus estar molt contenta.
    MOLTS ÀNIMS I FINS L’ANY QUE VE!

9. Alumnat C.S Aldover diu:

A classe hem projectat el vídeo del Certament de Lectura en veu alta. Pensem que la teva actuació ha destacat de la resta de participants. La teva expressió ens va emocionar, la velocitat de lectura no era ni lenta ni ràpida, sinó l’adequada. La gesticulació era la necessària. S’entenia perfectament tot el que llegies. Ets un referent per a tots nosaltres i ens sentim molt orgullosos com a companys de ZER que som. En definitiva, creiem que ho vas fer molt bé i el teu esforç ha merescut el premi que t’han donat .
    Alumnat C.S