Mini-mundi

logo_mini-mundi

Mini-Mundi és un ecosistema virtual que evoluciona depenent de es cuida bé o malament, canviant segons el dia, la nit i les estacions de l’any. A cada alumne que participi, se li proporciona un mini-mundi personal, on habiten, entre altres personatges, una vaca bric, una balena ampolla, un peix llauna, un ós bossa o una medusa got.
Cada setmana, l’alumne haurà de completar divertides tasques de neteja del planeta per poder accedir al joc corresponent a l’etapa. A mesura que vagi millorant els seus coneixements sobre el reciclatge recollirà més ecopunts i el planeta creixerà, enriquint-se en flora, fauna i recursos naturals.
Pots donat-te d’alta com a professor per fer el seguiment de les accions dels teus alumnes.

Mini-Mundi (Game Trailer) from tuminimundi on Vimeo.

Quant a Núria

Recursos per l'escola
Aquest article s'ha publicat dins de coneixement del medi, juga i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.