Per saber-ne més!

Aquest bloc és un espai comú per als alumnes, mestres, pares, mares, oncles, avis, família,…i altres membres de la Comunitat Educativa.

En ell hi posarem reflexions, enllaços d’interès, articles, imatges,… i moltes coses relacionades amb el treball que fem a l’hort!!!

Esperem que el que publiquem en aquest espai sigui del vostre interès. Junts farem moltes coses, imaginar, observar, discutir, aprendre de tots i de tot, somriure, millorar i créixer.

Volem que sapigueu que també vosaltres ens podeu ajudar a fer el nostre bloc més útil encara, deixant els vostres comentaris, opinions i suggeriments.

Hi anirem afegint webs interessants per visitar i saber més coses relacionades amb l’hort.

Per anar fent boca podeu començar amb aquesta!!!

Pàgina web de la metodologia del nostre hort

Document on hi ha molta informació de com fer un hort editat per l’Ajuntament de Barcelona

Podeu consultar el calendari del pagès

Calendari del pagès