Arxiu de l'autor: José Ángel
Vivaldi i Van Gogh
Aquí teniu una presentació amb imatges d’un artista genial que coneixeu –Van Gogh- amb música de l’obra de Vivaldi Les quatre estacions –la primavera. http://www.youtube.com/watch?v=7plZfcYs53g&feature=fvw Per si voleu continuar el treball de plàstica a casa. Que … Continua llegint
Problemes amb euros
Voleu practicar una mica? http://clic.xtec.cat/db/jclicApplet.jsp?project=http://clic.xtec.cat/projects/euroci/jclic/euroci.jclic.zip&lang=ca&title=Treballem+l%27Euro+a+cicle+inicial
Voleu saber quina lluita val la pena?
Veieu aquest video i penseu què senten aquests nens i nenes quan arriba aquest gladiador que lluita contra la ignorància i la pobresa: http://www.youtube.com/watch?v=wuTswmx9TQU
Hola, nens i nenes de P-5.
Ens ha fet molta il·lusió llegir les vostres paraules i saber que us ha agradat el nostre bloc. Continueu escrivint, si us plau. Hola, sóc l’Ainhoa. Soc de la classe de primer A. M’agrada el … Continua llegint
REGALEM UN POEMA!
Com que els nens i les nenes de P-5 ens havien escrit al bloc, hem anat a cantar a la seva classe el poema El sol, la rosa y el niño, de Miguel Hernández, amb música de Vicente Monera. Sabeu què em … Continua llegint
EL TEATRE ÉS DIFERENT!
L’altre dia vam anar al teatre. Les vostres cares i els vostres ulls mostraven l’encís d’un espectacle diferent. A mí també em va encantar. Eren uns actors genials i una obra genial. Aquí els teniu: http://www.zumzumteatre.info/index.php?s=cat&c=Pinotxo … Continua llegint
fins i tot…
Hola a tots!!! Us heu recordat de felicitar als vostres pares i als nens/es, mestres, amics o amigues que es diguin JOSÉ – JOSEP, JOSEFA – JOSEFINA, PEPE- PEPA, doncs en teniu uns quants a l’Escola… i en especial un … Continua llegint
I la Josefina, la nostra directora…
Quan estic al despatx i tinc molta feina no puc pensar en vosaltres, però sempre em deixo un moment del dia per pensar i escoltar als nens i les nenes de l’escola pública de Bonavista. És molt important el treball que … Continua llegint
Els nens i les nenes de p-5 ens escriuen
COMO ESTEU ? ALGUNS NENS I NENES DE P 5 HAN VIST EL VOSTRE BLOC I HAN VOLGUT ESCRIURE ALGUNES COSES ESPEREM LA VOSTRA CONTESTA BESOS MARUJA HOLA SOC ALEXIS I LA MEVA SENYORETA ES DIU MARIA JOSE M’ AGRADA … Continua llegint