Harry Potter. Les relíquies de la mort

harry.jpg Opinions dels alumnes de 5è de l´escola ANXANETA (Mataró) sobre Harry Potter: a alguns els agrada molt perquè hi ha misteri i emoció; ara tothom vol saber què passarà amb Harry i amb lord Voldemort. En el fons és la típica història de bruixots però es fa molt entretinguda. També alguns pensen que la pel·lícula és més interessant que la novel·la i troben que el llibre és massa llarg. En Joan diu que és millor el llibre pequè és més complet i ho explica tot i en Martí diu que és millor la pel·lícula perquè amb dues hores ja saps com s’acaba. Ens imaginem que un dels dos ha de morir i fins i tot algú diu que en Harry Potter és en el fons el mateix Volemort.
CLIQUEU SOBRE LA IMATGE PER TENIR MÉS INFORMACIÓ DEL LLIBRE

2 thoughts on “Harry Potter. Les relíquies de la mort

1. Eloy

Aquest cap de setmana ja m’he llegit uns quants capítols. No pinta malament, però no vull acabar-lo ràpid perquè sé que és l’últim i ja no n’hi haurà més.