04-OUR SCHOOL LANGUAGES

Aquestes són algunes de les activitats realitzades a l’escola Mas Clarà que pertanyen a la Unitat “Our School Languages”.
Alguns són els resultats finals de varies activitats, com el Mapa Mundi amb les banderes de tots els nens de l’escola, junt amb les receptes “enganxades” al mapa amb fils de colors. Altres són activitats finals sobre les enquestes. Altres són treballs realitzats a l’aula d’acollida pels alumnes de la Consol Botó; i per últim, també hi haurà activitats realitzades conjuntament per tota l’escola dins de les activitats de la setmana cultural, que va estar dedicada a “L’Any Internacional de les Llengües”, activitats com l’apadrinament de contes en anglès entre alumnes de secundària, els de primària i els d’infantil – que estan dins d’un projecte experimental de llengua anglesa -; i la lectura de contes per mares de l’escola que saben anglès.
Finalment, en l’acte de cloenda, hi ha una cantada de cançons en idiomes diferents; cada classe amb un idioma estranger d’un alumne de l’aula.De mica en mica anirem omplint la pàgina.

Our school languages -mapa mundi
Les llengües de l’escola – Aula d’Acollida –
Sant Jordi – Visita nois i noies 4t ESO – Apadrinem un conte en anglès
Apadrinem un conte – 2n batxillerat a 1r –