Hola!!!!!! Som els espais buits de l’escola (Escola Rafael Alberti)

Els nens del Rafael Alberti, porten dies buscant els espais buits de la seva escola, ens han trobat a nosaltres i sense permís ens han fet unes fotos. Jo, el pati, els agrado molt, surto a la gran majoria de fotos.

Bé, no parlem més, les fotos són aquí.

P.D. El proper dia veureu les fotos dels exploradors del Rafael Alberti, que encara són en una expedició per l’escola.

2 thoughts on “Hola!!!!!! Som els espais buits de l’escola (Escola Rafael Alberti)

1. riera de ribes

M’ha sorpres com estan de ben fetes les fotos. Jamal
    Quina sort que el colom estes a la font. Carla i Abril
    Ohhh! quin passadis més estret! . Lluc

2. Pau Jordana

Hola, Escola Rafael Alberti, sóc el Pau un nen de l’Escola Els Xiprers, gràcies per comentar la meva foto vaig mirar de que dones la major sensació de buidor, he estat mirant les vostres fotografies i m’han agradat molt, trobo que donen molta sensació de buidor. M’agrada molt la fotografia de la classe buida trobo que dona molta sensació de buidor.

Fins aviat!!!!

Atentament: Pau Jordana 🙂 😛 😉