Una dosi de felicitat

“La felicitació”, així es titula la primera narració de Contes per a un món millor, el llibre que llegim els alumnes de 1r. La història és divertida i un pèl sorprenent, i a nosaltres ens ha servit per pensar que no cal celebrar res per felicitar un ésser estimat, per això, i per repartir “petites dosis de felicitat” hem escrit els següents textos. Potser n’hi ha algun per tu?

Hola Xènia,

Et vull donar les gràcies per algunes coses:
– Gràcies per a ser amiga meva.
– Gràcies per a ser tant amable amb jo.
– Gràcies per deixar-me fulls per copiar quan ho necessito.
Ara et vull desitjar un bon curs amb totes les teves amigues: Alina, Roxy, Cristina, Irene, Nadine…… I els teus professors !!
Ah, em descuidava de donar-te forces per aguantar les brometes del Roger R., el Roger D., el Marc R., el Marc C., el Quim, el Marcel, el Jonathan……

Adéu!!

Queralt Ampurdanès – 1r A

Hola estimat Adrià,

Et voldria felicitar per ser tan rialler i ser tan amable amb tothom. M’agradaria que et quedessis a dinar al Pedrolo però no pot ser ja que el teu pare treballa a l’Escola Agrària.

L’any passat ja érem bastant amics, perquè vivim bastant a prop i perquè ens vam trobar en algun aniversari.

A moltes matèries quan no estem a la classe intentem seure junts. Sobre les classes crec que tenim els mateixos gustos de professors, d’assignatures, etc.
Adrià no t’oblidaré. Adéu

PD: T’estimo molt.


Roger Rovira 1r ESO A

Hola,

T’escric aquesta carta per desitjar-te un feliç aniversari. Sé que el teu aniversari va ser fa una setmana però et demano disculpes, estava de viatge.
M’agradaria que m’enviessis una carta amb una llista de diferents coses que t’agradaria que et regalessin perquè jo no sabia què regalar-te. També t’agrairia que el proper dissabte dia 2 vinguessis a dinar a casa, com que és el meu aniversari ho podríem celebrar juntes. Espero la teva resposta.

Atentament

Irene Puigtió – 1r ESO A


Tàrrega, 26 de setembre de 2010.

Hola Fidel,

Sóc en Xavier Minguell. T’escric per donar-te una mica de felicitat i també per veure com et va la vida.

Ara t’explicaré un acudit:

-Toni, quina desgràcia! La meva mare va caure ahir pel balcó i ara és al cel!

-Coi ,com rebota la teva mare!

T’ha agradat?

Com et va l’Institut? Has fet amics nous?

Espero que tot et vagi molt bé.

Adéu. Fins aviat.

El teu amic Xavier.

Xavier Minguell – 1r B

Estimada Clara:

Sé que ens coneixem molt poc, Clara, però ja es com si fossis amiga meva de tota la vida. Apareixes i desapareixes sense avisar, però tot i així t’estimo.

Tothom et tracta malament perquè diuen que no et veuen, i jo sé que algun dia sense voler m’assentaré al teu damunt i et faré mal i tot perquè no t’hauré vist, però que sàpigues que ho faig sense voler i que ets molt important per a mi.

Per això, t’escric aquesta carta per felicitar-te i per dir-te que ets molt bona amiga.

Ah! I sobretot que m’encanta el teu caràcter.

ETS IMAGINARIÀMENT GENIAL CLARA!!!!

Un petó,

Elena Serra – 1r ESO B


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *