Aquest bloc

En aquest bloc volem informar de diversos aspectes d’aquesta assignatura a l’escola. També pengem les cançons i altres recursos que fem servir a l’aula o que trobem interessants per a l’aprenentatge de l’anglès. Per últim, pengem les fotos o vídeos que fem durant les classes sempre que ens és possible.

A les pàgines del bloc trobareu informació bàsica per saber més de l’àngles a l’escola.

A la columna dreta del bloc:

A on diu “favorites” trobareu enllaços a altres blocs d’anglès de l’escola; n’hi ha un enllaç on trobareu activitats d’expressió oral que es fan a l’escola. També hi ha el bloc de l’auxiliar de conversa que vàrem tenir fa uns anys i també els blocs d’anglès d’altres anys.

A on diu “enllaços” hi ha “links” a altres blocs o webs que poden ser interessants per als nens i nenes de l’escola.

A sota trobareu la manera d’arribar als diferents cursos segons el vostre interès.

Esperem que tant la gent petita com la gran gaudiu d’aquesta eina, que és el bloc d’anglès.

Ma. José i Noelia

The teachers.