Cada vegada més, formació professional és sinònim d’ocupació. La pròxima dècada hi haurà gairebé 10 milions d’oportunitats laborals a Espanya i la FP serà clau per cobrir aquesta demanda.
L’últim estudi de CaixaBank Dualiza revela que les empreses amb tècnics FP són més productives, exporten més, innoven més i ofereixen millors condicions als empleats.
Vols saber si la FP és per a tu?
Fes el test i descobreix-ne els avantatges:
Necessito roentació per la meva filla. no ha superat 1 batx.però vol estudiar psicología. Quin grau mig ha de fer per posteriorment fer el grau superior que tocaría per poder entrar a la uni a fer psico? No sé per on tirar. Agraïria consell.
Es pot accedir al Grau en Psicologia amb qualsevol títol de tècnic superior de FP.
Cal tenir en compte la opinió de la seva filla, per tal que no deixi els estudis, valoraria més la motivació de fer un cicle formatiu que li agradi, per després passar a un superior. Sovint els adolescents canvien la tria.
Jo recomanaria els CFGM de les famílies de Serveis socioculturals i a la comunitat i els de Sanitat.
– Atenció a Persones en Situació de Dependència
– Cures Auxiliars d’Infermeria
– Emergències Sanitàries
– Farmàcia i Parafarmàcia
El cicle formatiu de grau mig més relacionat amb la psicologia i suport a les persones seria el d’Atenció a Persones en Situació de Dependència.
Molta sort amb el teus estudis i endavant.