Nou portal sobre la formació professional fp.gencat.cat

Educació i Treball presenten una nova formació professional “integrada” per reforçar la formació contínua i l’acreditació profesional.

Potenciar l’FP és un objectiu prioritari del govern de Catalunya, en un moment en què la transformació del sistema productiu demana noves habilitats, nous coneixements i noves competències professionals.

Aquesta integració també es tradueix en un portal únic a internet, fp.gencat.cat, una “finestra única” amb tota la informació sobre les trajectòries formatives i professionals existents.

Font:
https://triaeducativa.gencat.cat/ca/fp/
 https://www.ccma.cat/324/en-directe-presenten-les-novetats-en-la-preinscripcio-de-lfp/noticia/3157714/

Quant a jcruz

Orientador escolar
Aquest article ha estat publicat en Informació sistema educatiu, Recursos. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *