Sessió 2. Escola Els Planells. Artesa de Segre.

Experiències en TAC.

Utilitzar les TAC no significa partir de zero, sinó aprofitar les possibilitats que les noves tecnologies ens aporten per anar més enllà.

[slideshare id=271941&doc=recursos-tictac-1203439818908328-2]

Classificació dels recursos per àrees i etapes: Llengües.

  • ARMARI DE LLENGUA.

– Afavoreix l’aprendre a aprendre: Treball autònom i aprenentatge més significatiu.
Hi ha diferents tipus de recursos: Esquemes (accentuació), presentacions (majúscules), Mud (diftongs), fitxes (tipus d’oracions), jocs (la carta), JClics (frases fetes), …

http://www.xtec.cat/~msolduga/menu/finestra/indexcatala.htm
  • JUGUEM AMB EL LLENGUATGE.

Desenvolupament de l’hàbit lector.
Desenvolupament de la comunicació oral.
Desenvolupament de l’expressió escrita.

EXEMPLE: M’encanta llegir.

Petits escriptors.
http://www.xtec.cat/centres/c5003238/escriptors/pet_escrip.htm

Llibres de lectura.
http://www.xtec.cat/centres/c5003822/calendariZER2010/calendari.htm
http://blocs.xtec.cat/zerelsio/llibres-de-lectura/.

Un mes, un conte!
http://phobos.xtec.net/c5007852/conte/conte.php

Concurs d’eslògans.
http://blocs.xtec.cat/zerelsio/concurs-eslogans/.

Revista.
http://xtec.cat/centres/c5007852/empatolls/empatolls.htm

Aquest article ha estat publicat en Formació Els Planells 2010/11. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *