| Àrea  | Segon | Tercer | Quart | Cinquè | Sisè | 
|  Llengua Catalana
 
 
Lliçó 5:La consonant R.Els set corbs.
 La Fustots.
 El còmic.
 | 26-30 LecturesDistinció
 R/RR entre vocals
 Distinció R muda
 – Esquema
 – Power Point
 – Mud
Família de paraulesSufixos: -ada/-er/
 -era/-ista/-aire/
 Prefix: des-
 – Clic
 – Oficis i establiments
Paraules compostes– Joc
Nom d’oficis i depersones
 – Mud
Dictat
 – Windows Journal
CD Recursos a l’aula
 | La vocal neutraA i E en síl·laba àtona
 Acabaments
 A/E masculí/femení
 – Activitat
Plurals –esCanvis consonàntics
 – Activitat
Paraules de la mateixafamília A/E
 –
El nom: gènere inombre
 – Activitat
Dictat– Windows Journal
– AutoavaluacióCD Recursos a l’aula | La vocal neutraA i E en síl·laba àtona
 – Activitat
Acabaments A/E masculí/femení
 – Activitat
Paraules de la mateixafamília A/E
 – La vocal neutra
El nom: Classes.Gènere i nombre
 – Esquema
 – Joc
 – Activitat
Els determinants.Tipus.
 – Esquema
 – Mud
Dictat– Windows Journal
CD Recursos a l’aula | La O tònica/accent obert/
 accent tancat
 – Vocals
 – Exemple
 – Mud
Dictat– Windows Journal
 |  | 
|  Llengua Castellana
 
  
Lliçó 5:La música.
 Caperucita
 amarilla.
 Las aventuras
 de un hámster.
 Jugaremos con las
 palabras.
 | Lèxic: Instrumentsmusicals
 – Audició
 – Clic
Text informatiu:Els instruments
 tradicionals
 – Joc
 Poema
 – Exemples
Experiènciespersonals
 –
Dictat– Windows Journal
CD Recursos a l’aula  | La narració de ficció:El conte
 – Contes amb jocs
El nom: Classes.Gènere i nombre
 – Activitat
 – Teide
Lectura de la imatge–
Dictat– Windows Journal
– AutoavaluacióCD Recursos a l’aula | Diferències entre untext descriptiu i
 un text enciclopèdic
 –
El nom: Classes.Gènere i nombre
 – Activitat
 – Activitat
Els determinants.Tipus.
 – Activitat
 – Teide
Fotografies ferpaisatges
Dictat– Windows Journal
– AutoavaluacióCD Recursos a l’aula | La separació desíl·labes
 – Clic
Les comparacions– Mud
Sentit real/Sentit figurat– Mud
 – Anaya
Dictat– Windows Journal
 |  | 
|  Matemàtiques 
 
Lliçó 5:La centena.
 Les rectes i
 els angles.
 Les rectes i
 els angles.
 Operacions amb
 fraccions.
 | Descomposició nºde 3 xifres
 – Joc
Bitllets i monedesfins a 100€
 – Clic
 – Euroclik
Estimacions– Joc
Problemes–
 | Angle recte/agut/obtús
 – Esquema
Línies poligonals ipolígons
 –
Sumar i restar nº2 xifres
 – Joc ruleta
– Autoavaluació | Rectes, semirectes isegments
 – Esquema
 – Consulta
L’angle. ClassesEl transportador
 – Esquema
 – Angles
Descomposició denombres
 – Mud
Coordenades– Clic
– Autoavaluació | Sumar i restarfraccions
 – Activitat
Divisió de nº per
 3 xifres
 – Exercicis
Sumar, restar imultiplicar
 –
 
 Problemes
 –  Problemes
 |  | 
| Coneixement del Medi
  Natural 
 
i
 
  Social 
 Lliçó 3:Ens comuniquem.
 (2n)
 
LLicó 4:Les comarques
 de muntanya.
 (3r i 4t)
Lliçó 4: Els animals
 vertebrats. (
 Naturals)
Mites i llegendes.(Socials)
 | Importància/qualitats
L’aire–
CD Recursos a l’aulaEls mitjans detransport
 Viatgem en avió
 | El turisme rural– Consulta
El cremallera de Núria– Consulta
Les corbes de nivell– Exemple
CD Recursospissarra digital
 | El turisme rural– Consulta
El cremallera de Núria– Consulta
Les corbes de nivell– Exemple
CD Recursospissarra digital
 | Mites i llegendes:poble,
 comarca,
 comunitat,
 país,continent i
 planeta
 – Mites i llegendes
 |