Daily Archives: 3 març 2020

CARNAVAL 6È B

Aquest any la nostra classe es diu “ Actrius i actors “, doncs aquí teniu les imatges de la disfressa dels protagonista de la sèrie “ La casa de papel”.

VISITA A LA BIBLIOTECA 6È B

Després de llegir a la classe el conte “La síndrome de la set “ hem anat a visitar la Biblioteca municipal del nostre poble, per conèixer l’ autora del llibre, la Maite Mompart. Primerament hem parlat del llibre, ja que explica una història de Lliçà d’ Amunt i seguidament, a partir de cinc paraules inventades pels alumnes, l’ autora s’ha inventat una història xulíssima.

VISITA A L’ERMITA DE PALAUDÀRIES

El dia 20 de febrer, segona etapa vam anar caminant fins a l’ ermita de Palaudàries per celebrar dijous gras. Primerament vam esmorzar l’ entrepà de botifarra o truita i després van jugar una mica. Ens ho vam passar molt bé !!!!!

rbt

VISITA AL MNATEC 6ÈB

En aquest segon trimestre hem anat al Museu de la Tècnica i la Ciència per realitzar el taller de l’ electricitat, ja que hem treballat aquest tema a l’ àrea de medi natural. Per tant, ens ha ajudat molt fer aquesta visita , per acabar de consolidar conceptes com l’ electricitat estàtica, els materials aïllants i conductors, els imants……..També, com veieu a les imatges, hem comprovat com els nostres cossos són conductors de l’ electricitat. Ens hem divertit molt !!!!

PADRINS I FILLOLS 6ÈB

Els nens/es de 6Èb hem anat a la classe de P-5 per conèixer als nostres fillols. Al llarg del curs, alguns divendres els visitarem per llegir contes amb ells i també prepararem una obra de teatre de cara al final de curs.

VISITEM EL PARLAMENT DE CATALUNYA 6È

En el primer trimestre, els nens i les nenes de 6è vam anar d’ excursió al Parlament de Catalunya. Només en arribar a Barcelona, el primer que vam fer és esmorzar en el preciós parc de la Ciutadella. Així doncs, cap a les 12 vam entrar i iniciar una visita guiada per saber una mica més de l’ organització política de Catalunya. Aquí teniu les imatges!!!