QUÈ DIVER!

Hola xicots/tes,

Com m’he divertit desconectant l’ordinador i el projector! Com que es pensaven que no faria malifetes …

Bé també haig de dir que ja sóc cansada d’estar-me mirant la paret a veure si en em gireu !

I ara us he fet un poema dedicat als nens/nenes de quart que penso que us agradarà i que deixo linkat.

Ja  sé que e divendres aneu al parc de Can Bruixetes, Oh! M’encanta! Amb aquest nom segur que em topo amb alguna de les meves amigues. Quina il.lusió tan enorme!  Jo també hi aniré , us esperaré allà perquè viatjaré amb la meva escombra de superpropulsió, la endollaré aquesta nit per tal que estigui carregada pel divendres, així que quan aneu caminant cap al parc mireu al cel que em  veureu passar o potser aniré tan ràpida que ni us adonareu.

DIVISIONS DE DUES XIFRES

MES DIVISIONS DE DUES XIFRES

APARELL CIRCULATORI 1

APARELL CIRCULATORI

APARELL CIRCULATORI 2

SUJETO Y PREDICADO

M’HO PASSO PIPA!

Ei nois/ies,

Què tal? Com va?

Ja m’he llegit les cartes que m’heu enviat i ara ja sé més coses           de      vosaltres… Quina passada!

Com que esteu fent coses molt xules a classe, jo també m’he apuntat a estudiar amb vosaltres i estic segura que treuré les notes més altes! Això…d’allò dels números romans crec que he tret un 10! I sense copiar!. He colat el meu control entre els vostres i a veure com m´ho corrigeix la senyo. No crec que s’espanti quan el vegi!

I el de Socials m’ho sabia d’allò més bé però resulta que mentre que ho escrivia em va caure a sobre un gran xàfec perquè jo sempre estudio practicant el tema i tot el full es va mullar i no el vaig poder entregar.

Parlant-ne d’altra cosa.. de qui ha estat la idea de posar cello a la porta del lavabo? Ara ja no em puc tancar. Ah! i la cançó de l’inici de les classes ja me la sé per això la canto quan la poseu. Ji, ji.

Bé us deixo links per tal que practiqueu:

NÚMEROS ROMANS

DIPTONGOS E HIATOS

NUMERACIÓ

EL PRIMER DIA DE CLASSE

Holaaaa!

Avui he gaudit i m’ha encantat el càlcul però per molt que he practicat encara no sé com s’ho ha fet la senyo per endevinar els nombres que havíeu triat. Demaneu-li si us plau de repetir-ho demà a veure si amb una poció ho encerto jo també. A més a més em passaré tota la nit practicant el càlcul que ja se m’ha oblidat una mica. Quins nervis!

Estic molt contenta de veure que heu estat escrivint-me cartes i estic morint-me de ganes per llegir-les i saber coses de vosaltres. Espero que m’hagiu dibuixat molt maca ehhhhhh?

Ah! per cert us deixo un video d’algunes de les meves amigues.

BENVINGUTS/DES

CARLING , 11 de septiembre de 2018

Queridos niños y niñas,

Os escribo esta carta para conoceros un poco y explicaros como somos y como vivimos las brujas.

Estoy un poco enfadada, sapos y serpientes, pues os han llenado la cabeza con algunas historias que nos hacen parecer malas, malísimas, pero no somos así.

Siento haber sido tan mal educada, rayos y centellas, he empezado protestando en lugar de presentarme. Bueno, voy a empezar por orden, soy TARA y vivo en una precioso pueblo entre montañas llamado  Carling.

No sé dónde ha ido a parar el enlace de mi blog puesto que mi mascota, mi búho secretario  MAX, es un poco viejo y se hace un lío con el ordenador, por eso esta vez le dije:

« MAX, envía este link a unos niños que estén en el colegio» y él dio su gritito

de aceptación y tecleó frenéticamente , no sé a qué dirección web.

Decidí explicarles mis penas sólo a unos pocos niños, por eso la pócima de la tristeza

dibujó un 4 en el aire  y así MAX configuró el blog para el cuarto curso de Primaria.

Bueno, espero vuestra respuesta y deseo que me contéis cosas de vosotros, yo prometo responder y explicaros muchas cosas de mí y de mis amigas y compañeras, las brujas de aquí.

Antes de despedirme quisiera daros unos consejos para que me llegue el correo.

MAX no puede cargar más de dos sobres grandes tamaño folio y siempre los debéis dejar al atardecer cerca de una ventana. Él lo recogerá por la noche cuando se acuerde y haya salido la luna, prefiere viajar los días de luna llena. No sufráis, es rápido y me llegará vuestra carta, puede ser que antes haya dado un pequeño rodeo pero seguro que llega el correo.

También podéis hacer un  comentario en el cuadro que aparece debajo con vuestro e-mail y aparecerá en el blog.

Sin más que deciros por hoy y esperando vuestra carta con gran impaciencia os mando un estrellado abrazo

TARA

PD: Por cierto, espero pasarlo muy bien con todos vosotros y la canción de bienvenida me chifla, me ha gustado tanto que …  ¡Casi me estrello contra un cristal de la emoción mientras la bailaba! ¡Ah! ¡No le digáis a la seño que le he revuelto un poco las fichas del armario! Es que soy un poco traviesilla y me encanta haceros bromillas…¡Uy! me ha salido un pareado.