MÉS HISTÒRIES

Hola peixets,

Ei què us pensàveu que no ho sabia? A veure… potser esteu esperant que us expliqui alguna història d’aquelles que us fan tremolar. Bé ja l’he passat a la senyo per e-mail algunes que ella us explicarà  en classe. També us dic que aviat sé que anireu d’excursió a Collcerola i que no m’ho vull perdre de cap manera així que estic preparant les meves sabatilles esportives, la carmanyola… la meva poció per… uf! no us puc dir més perquè la resta és secret.

Ara us deixo una història perquè la llegiu:

El dragón de Wawel

I què com van les propietats de la suma, crec que hauríeu de practicar amb aquests links:

Propietats de la suma

Completa les estrelles

Numeració

La suma

I ara us faig algunes preguntes que em podeu contestar amb un comentari perquè no ho he entès bé:

Què és el pílor?

Per què es produeix un tall de digestió?

Què és la calamarsa?

Com puc escriure 5.000 en xifres romanes?

QUIN ENSURT!

L’altre dia estava escoltant amb vosaltres les històries de la senyo , la faula va ser molt divertida perquè no m’imaginava l’astúcia de la tortuga i la seva cosina je, je  … però el conte, el conte…. com tots vosaltres també vaig cridar i encara avui em tremolen les cames. Fins i tot el meu gat es va quedar així

gato

Què sapigueu que jo també he fet el skyline del meu poble i m’ha quedat com el vostre!

garabatoOi que si? ok

Petons !

DIVISIONS DE DUES XIFRES

UNA IMATGE

Aquesta és la foto que us havia dit , el meu cosí és el que porta el llibre a la ma dreta i la vareta a l’esquerra i jo sóc el que està al seu darrera.

Ell està llegint coses sobre l’aparell digestiu i jo l’estic explicant el que heu après a classe de natura. S’ha quedat amb un pam de boca oberta perquè no sospitava que jo sabés aquestes coses!

L’APARELL DIGESTIU

L’APARELL DIGESTIU2

JOC DEL COS HUMÀ

NUMEROS ROMANS

¡ HOLA A TODOS!

aprendiz-de-mago

Queridos niños,

Soy Maxnabar  primo trigésimo cuarto de Nonduermas y Gadea. Ellas han decidido seguir haciendo trastadas en otras escuelas y me han dejado o a mi el encargo de la clase de cuarto  de la escuela Norai.

Ayer intenté presentarme a vosotros por los altavoces de la clase pero tuve algún problemilla… había interferencias.

Bueno, lo  intentaré en otra ocasión.

Por cierto, necesito que os presentéis y me contéis algunas cosillas vuestras .

¿Creéis que somos malos los brujos y brujas? Pues clicad en este enlace:

OH! LES BRUIXES! Clica en aquest enllaç