Després de tants assaigs!!!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sm_RhXUuoGw&feature=related[/youtube]

Segur que nosaltres sonàvem igual de bé que els nens i nenes que canten en aquest vídeo.

Felicitats a tots i totes pel vostre comportament i per la feina ben feta!!!!!!!!!!!!!!

Aquest article ha estat publicat en Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Després de tants assaigs!!!!!

  1. monica diu:

    aquesta es una altra cantania oi?

  2. nina diu:

    va ser geniAL MO VAIG PASSAR…. BOMBA!!!!!!!!!!!!!

  3. marina diu:

    jo tambe m’ho vaig pasar genial!! 🙂

  4. nina diu:

    ja, va molar mogollon 🙂

  5. marina diu:

    l’auditori era enorme!!! 🙂

  6. Laia A diu:

    jo m’ho vaig passar molt bé, ens va sotir genial, bueno amb el que vam assajar no m’estranya que ens sortis tan bé, m’agradaria molt poder-ho repetir.

  7. marina diu:

    a mi també m’agradaria repetir-ho 🙂

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *