[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sm_RhXUuoGw&feature=related[/youtube]
Segur que nosaltres sonàvem igual de bé que els nens i nenes que canten en aquest vídeo.
Felicitats a tots i totes pel vostre comportament i per la feina ben feta!!!!!!!!!!!!!!









aquesta es una altra cantania oi?
és la mateixa que hem fet nosaltres però amb nens i nenes d’altres escoles
va ser geniAL MO VAIG PASSAR…. BOMBA!!!!!!!!!!!!!
jo tambe m’ho vaig pasar genial!! 🙂
ja, va molar mogollon 🙂
l’auditori era enorme!!! 🙂
jo m’ho vaig passar molt bé, ens va sotir genial, bueno amb el que vam assajar no m’estranya que ens sortis tan bé, m’agradaria molt poder-ho repetir.
a mi també m’agradaria repetir-ho 🙂