Arxiu diari: 6 juny 2012

Després de tants assaigs!!!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sm_RhXUuoGw&feature=related[/youtube] Segur que nosaltres sonàvem igual de bé que els nens i nenes que canten en aquest vídeo. Felicitats a tots i totes pel vostre comportament i per la feina ben feta!!!!!!!!!!!!!!

Publicat dins de Sortides | 8 comentaris