“Fem, fem, fem… fem els panellets.
Ametlles i sucre, pinyons i ou,
amb la panxa buida semblen més bons”
P1 Peixets
P2 Dofins
P2 Crancs
“Fem, fem, fem… fem els panellets.
Ametlles i sucre, pinyons i ou,
amb la panxa buida semblen més bons”
P1 Peixets
P2 Dofins
P2 Crancs
A la llar també fem Ciència!!!! 😀
COM? descobrint per nosaltres mateixes quins materials suren i quins s’enfonsen a l’ aigua. Mireu!
Gràcies al Programa al qual ens vam adherir el curs passat “Llet a les escoles” de GenCat, aquest primer trimestre al matí els nostres infants que vulguin poden beure llet.
Per tal de potenciar una alimentació saludable, cada dia alternem entre llet, bastonet de pa i/o fruita per a que els infants adoptin bon hàbits i a més associin aquest moment amb sensacions de gaudi compartit amb la resta de companys i companyes.
I avui estrenem tandal!!! Una necessitat que teníem educadores, AMPA i infants des de fa temps i l’ Ajuntament ho ha fet possible. Veieu que bé estem? per protegir del sol i la calor als nostres petits de la llar 🙂
L’altre dia des de l’empresa Milalta van venir a escoltar-nos i a dissenyar el pati que imaginem pels nostres infants: amb molta vegetació, desnivells, zones de descans, sorrals, equilibris, multitud de possibilitats i jocs!
Ens encanta només de pensar-ho. Poc a poc… …!