La Viquilletra: Projecte col.laboratiu adreçat a l’alumnat des de segon cicle d’ESO a 1r de Batxillerat, amb l’objectiu de treballar la llengua i la literatura catalana amb la col.laboració d’altres estudiants de centres educatius catalans. ORGANITZA:

COL.LABORA:
Participa en un projecte on es premiarà els millors projectes generats a les aules. Creus que la publicació dels projectes dels estudiants a Internet, en obert, és un valor afegit que reforça el procés d’ensenyament-aprenentatge? Vols que els estudiants rebin la retroalimentació de companys i companyes de la seva edat d’altres centres educatius? Els vols engrescar, encara més, fent-los participar en un premi on un jurat expert guardonarà els millors projectes generats a l’aula? Tens ganes de saber què fan els estudiants d’altres centres educatius i donar a conèixer allò que fas a la teva aula?
Si treballes la llengua i literatura catalana amb alumnat de segon cicle d’ESO o de 1r de batxillerat, et proposem unes activitats per fer en col·laboració amb altres centres catalans participants del projecte. L’entorn col·laboratiu de treball és la Viquilletra, un espai obert i d’ús molt intuïtiu, que permet editar fàcilment tot tipus de formats en línia. + info