Escola 2

Està situada en un barri benestant prop de la ciutat de Coventry. Es una de les zones més riques del país. El centre és públic, peró amb un marcat caràcter tradicionalista. A banda dels fons públics, han promogut certs financaments amb ajuts d’empreses promotores, algunes d’elles de la pròpia comunitat. Han fet un bon esforç en dos aspectes: el diseny d’un edifici nou amb serveris específics: piscina, teatre, estudi de ràdio i les dotacions TIC amb Pissarres digitals, ordinadors, etc. També desenvolupen molt els aspectes artísitcs: teatre, música,etc.

FOTO ÀLBUM

Les TIC son un dels eixos centrals del seu programa: disposen d’una intranet amb els alumnes i pares per fer-los saber els treballs i els progressos dels alumnes. Comparteixen amb ells els recursos que fan servir als centres. Disposne de les principals informacions del dia a dia de l’escola, menu, activitats, etc. Tenen una emissora de ràdio que emet internament al centre i també per intranet penjen alguns programes.

En realitat les TIC son un element més a vendre una escola que te en la tradició Anglesa, la religió, les arts i la cultura un dels seus valors principals a referenciar.