Dia de la diversitat amb els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Sant Andreu

El Dia de la Diversitat

El Dia de la Diversitat s’ha adreçat  a joves estudiants de 3r d’ESO i és un esdeveniment de foment, sensibilització i educació  dels Drets Humans. A través de jocs, dinàmiques, tallers i diferents propostes  d’activitats s’han donat a conèixer aquests drets i s’han posat a l’abast dels  participants.
El Dia de la Diversitat és un programa que consta de tres activitats:
Activitat 1: “Quins són els drets fonamentals”
Activitat en què l’alumnat descobrirà quins són els drets fonamentals. S’ha dut a terme en el propi centre prèviament al Dia de la Diversitat i s’ha dinamitzat per un educador/a.

Activitat 2: el dia del “Dia de la Diversitat”
Activitat que s’ha dut a terme a l’Espai Jove la Fontana el dia 9 de novembre. Hi han hagut  activitats  dinamitzades per diferents entitats i associacions de Barcelona que treballen en  matèria de Drets Humans.

Activitat 3: “I jo, què hi puc fer”
Sessió de tancament a l’Institut, posterior al Dia de la Diversitat on l’alumnat  ha treballat per l’assumpció d’un compromís personal i grupal per millorar la seva aportació al manteniment dels Drets Humans i la millora del seu entorn social. Dinamitzat per un educador/a.

Link del Dia de la Diversitat

Els  alumnes de 3r participant el novembre de 2014