VI Jornada de robòtica

El passat 12 de Juny es va celebrar la VI jornada de robòtica a l’aula de TecnologiaAquesta jornada va incorporar la marató de programació per a alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO i el repte de programació d’Apps per a alumnes de 4t d’ESO.

Es van fer curses contrarellotge de rastrejadors PICAXE, lluites de robots de sumo i curses d’obstacles de robots Ollo-Bug.
Alumnes de Batxillerat van fer una presentació amb la impressora 3D i van mostrar projectes relacionats amb el seu treball de recerca.
La jornada va ser tot un èxit, us convidem a que mireu el vídeo.
Volem agrair la participació dels diferents professionals que ens van visitar del Consorci d’Educació, el CESIRE, de l’Àrea TAC del Departament d’Ensenyament, de la UPC i de professors de tecnologia d’altres instituts de Barcelona.
Aquest any s’ha premiat els millors robots amb un diploma i un pen drive.
Gràcies als participants i fins l’any que ve !
Cristina, Ricard, Òscar i Jaume.