El compromís: “Som dones” ve a l’institut Sant Andreu

El proppassat dia 15 de juny es va emetre per TV3 aquest programa que es va gravar en part a l’institut Sant Andreu. Podreu reconèixer  per suposat a la Maruja que va venir a parlar amb els alumnes de parelles lingüístiques de 3r, 4t i Batxillerat. Les parelles lingüístiques de l’institut Sant Andreu, que ja porten sis anys funcionant, és un recurs molt important per reforçar l’expressió i comunicació entre els joves.  S’organitzen entre alumnes de diferentes classes i es troben setmanalment per parlar en un ambient distés i de bona companyonia de qualsevol tema interessant.

No us perdeu la veu i l’entrada en escena de Pau Fernández en el minut 9 i 30 seg  i la conversa que segueix entre Maruja i el grup de nois i noies de parelles lingüístiques.

Els alumnes participants són:

3r B

Maria Piñero Garcia